Każdy sklep powinien czymś zachęcić klienta. Nie ma rady na to. Jeżeli nasz sklep jest nieatrakcyjny cenowo, nie ma różnorodnego asortymentu ani nie ma dobrej reklamy to właściwie z góry jest skazany na bankructwo. Dzisiejsze supermarkety skutecznie wygryzą mniejsze działalności, tym bardziej, że prowadzą handel wielobranżowy, gdzie mniejsze sklepy przeważnie, choć nie zawsze są tylko jednobranżowe. Atrakcyjna cena to jedna z taktyk zdrowej konkurencji, w ten sposób można zachęcić klientów do kupowania. Różnego rodzaju rabaty i zniżki zawsze działają na korzyść klienta, ale przez to przyciągają ich do siebie. Kiedy klient wie, że sklep opuści ceny, robi obniżki, wyprzedaże wtedy staje się stałym klientem. Hipermarkety są jednak niebezpieczne dla mniejszych działalności, z uwagi na dostępność produktów i długie godziny, w których są czynne, dla konsumenta są po prostu lepsze i bardziej komfortowe. Robi zakupy, kiedy tylko chce, gdy wróci późno z pracy pójdzie do marketu na zakupy, bo sklepy są zamknięte.

www.pustelnica.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here