Starając się o pracę, należy zwrócić szczególną uwagę nie tylko na zawartość CV i listu motywacyjnego, ale również na wizerunek w sieci ( tak często pomijany). Rzeczą powszechną jest, że rekruterzy przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej dokonują przeglądu Internetu w poszukiwaniu informacji o kandydacie. Prawdziwą skarbnicą wiedzy o nich są wszelakie konta społecznościowe. Nie ulega więc wątpliwością jak ważnym jest odpowiednie budowanie swojego wizerunku w sieci. Przede wszystkim należy wystrzegać się zamieszczania kompromitujących zdjęć, publikowania mało inteligentnych treści itp. Dobre wrażenie mogą wywrzeć aktywności w grupach branżowych oraz obserwowanie branżowych profili. Oprócz popularnych profili społecznościowych warto pokusić się o prowadzenie profili na serwisach networkingowych, w których na bieżąco można aktualizować swój życiorys zawodowy oraz zbierać rekomendacje od współpracowników i przełożonych. Jest to jak najbardziej wskazana i wartościowa w świetle rekrutacji aktywność w sieci.

www.rta.com.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here